jeccah

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Jessica Eriksson - 8 november 2010 19:37

OMG! vad gör man egentligen? han är så fin..


Jag vet att jag redan har Min lilla tobias men jag kan inte råför det.

Den här killen är så himla underbar, världens gulligaste, jag lovar.

Han har fångat mitt hjärta  


För övrigt så har jag haft ett underbart lov tillsammans med pullan och dom andra.


ps, Saknar dig hjärtat


The love was sparkling between those two
She said I love you and he you too
And as the night came to an end he said farewell
But she stopped him and said
Stay until the sunrise starts again
If not ill miss you boy
If not I miss you boy
Im gonna miss you boy
Im gonna miss you boy
So he decided to stay all night long
They stayed up cozin to their new favorite song
But as the sun shined upon their faces
they knew that this was the end of a perfect phase
she said Ill miss you boy
she said Ill miss you boy
Im gonna miss you boy
Im gonna miss you boy



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jeccahs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards