jeccah

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

snick snack :P

Av Jessica Eriksson - 26 oktober 2010 18:56

HALLIHALLÅ!


Vafan har man gjort idag egentligen? Typ NADA!!

eller asso jag har ju varit på praktiken (ica) från 09.00-16.00

men utöver det har jag typ inte gjort ett skit idag, fast iförsig hinner man inte med så mycket heller   


Nu går jag bara och väntar på att det ska bli hrlg även fast det bara e tisdag idag.


 för fredag blir det att åka till älsklingen och  sova hos honom sen ska han o jag till mika på fest på lördagen sen blir det sova hos henne till söndag sen blir det nog hem till älsklingen igen på söndag om han e ledig på måndagen vilket jag hoppas att han är. annars blir det att stanna hos mika.. helgen bjuder bara på massa härligheter   


på tal om något annat så ficka jag tanken på en låt som faktikst betyder rätt mycket för mig utav en anledning, tänkte jag skulle bjuda er på den

(även fast det inte e nu så då så betyder den mer en vad jag själv tror ibland)

http://www.youtube.com/watch?v=vjLyR5HqPwo  <3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Eriksson - 16 december 2010 19:58

Elluh! ett tag sen man skrev :P Idag blev det att vara hemma pga huvudvärk men imorgon tar vi nya tag =)   På lördag blir det kallas hos brodern och sen blir det pepparkakshusbyggartävling på hallen med amanda och kimmie <3 (me like)   ...

Av Jessica Eriksson - 3 december 2010 19:14

ooh it's somethin' about him Just somethin about the way he move I cant figure it out there's somethin about him said ooh its somethin about him kinda man that want you but dont need you  hey i cant figure it out there's something about him  ...

Av Jessica Eriksson - 29 november 2010 11:21

Jaha! då var man här igen för att skriva några rader=)   helgen var nice, blev att åka in till stan i lördags o träffa folk o i söndags blev det att stå på julmarknad på torget med företaget, det gick inte så värs bra att sälja eftersom attdet va...

Av Jessica Eriksson - 24 november 2010 17:51

Urrrrrrrrrssssss! Fy fan vilket jävla väder, skulle klara mig utan detta oväder. kom inte till skolan i tisdags pga detta jävla väder och idag e det dtudiedag som tur är =) snart är man klar med alla saker till företaget också och på söndag mellan kl...

Av Jessica Eriksson - 10 november 2010 20:11

Snacka om att må skit asso, hundra tankar snurrar i mitt huvud och så har man åkt på en bleng av förkylning.      Ska juh sjunga på alvas dop på söndag så nu blir det att knarka halstabletter och nässkit så att jag blir bättre tills dess.   B...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jeccahs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards