jeccah

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jessica Eriksson - 26 oktober 2010 18:56

HALLIHALLÅ!


Vafan har man gjort idag egentligen? Typ NADA!!

eller asso jag har ju varit på praktiken (ica) från 09.00-16.00

men utöver det har jag typ inte gjort ett skit idag, fast iförsig hinner man inte med så mycket heller   


Nu går jag bara och väntar på att det ska bli hrlg även fast det bara e tisdag idag.


 för fredag blir det att åka till älsklingen och  sova hos honom sen ska han o jag till mika på fest på lördagen sen blir det sova hos henne till söndag sen blir det nog hem till älsklingen igen på söndag om han e ledig på måndagen vilket jag hoppas att han är. annars blir det att stanna hos mika.. helgen bjuder bara på massa härligheter   


på tal om något annat så ficka jag tanken på en låt som faktikst betyder rätt mycket för mig utav en anledning, tänkte jag skulle bjuda er på den

(även fast det inte e nu så då så betyder den mer en vad jag själv tror ibland)

http://www.youtube.com/watch?v=vjLyR5HqPwo  <3<3


Av Jessica Eriksson - 24 oktober 2010 20:14

Im not a prinsess  and im not an angel niether a superhero

                         MEN VEM FAAN ÄR DET EGENTLIGE?

                     ja, för mig finns det faktiskt dom som är det

Jag vill inte utelämna någon men det finns några speciella somjag vill ägna detta till:

 


Mikaela Tholander: Du har för det mesta funnits för mig (förutom robin perioden) och det betyder grymt mycket för mig. jag kan prata om exakt allt med dig, du förstår mig bättre en de flesta. Alla borde ha en sån som du. jag är så jävla glad att jag har dig, du är min högra hand, min ängel  

Kim petersson: oj, vart ska jag börja? tack! du fick mig att känna mig som eni klassen rätt snart, det var du som fick mig att trivas, det var du som tog initsiativet till vännskap. Vi har gott igenom så himla mycket tillsammanspå bara

ca 1,5år och mer sak det bli. Allt från oseriösa alienen till mer seriösa projekt.

 

 

MeLinda Bohlin: Chitt, det här blir så himla känslosamt, du räddade mitt liv när allt höll på att rasa samman. Jag hade aldrig klarat av skolgången mm om det inte vore för dig (och även dom andra i gänget så klart) men det var du som förde

"ihop" mig med gänget och jag vet inte och vill absolut inte veta hur min skolgång och mitt liv hade sätt ut utan dig (er). Du fick tillbacks min livsglädje och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Du är en ängel i de den du är. Att förlora dig vore som att förlora en del utav mitt liv, för du har hjälpt mig att bygga upp mitt liv och bli stark , du är min superhjälte  <3

Sen finns det en speciell person som direkt fångade mitt hjärta den 5/1-09

Till dig vill jag bara säga att jag älskar dig även om det är lite si och så ibland.

Utan dig vore jag ingenting, du är en stor del utav mig.

JAG ÄLSKAR DIG Tobias Lars Fredrik Hermansson  






Av Jessica Eriksson - 23 oktober 2010 18:50

HA! i morse vaknade jag utav att jag fick ett sms, det visade dig att det var från min syster, i smset stod det "knäl, är du vaken?". Jag sket i att svara på det och somande om  

sen vaknade jag vid halv 8 av att Beda hade damp   på kalle (som vanligt) men orkade inte gå upp så låg kvar i sängen sen vid halv 9 typ kom mamma o hämtade beda och då gick jag upp också, fans juh ingen mening med att ligga kvar där  

Sen blev det frulle och lösa melodikrysset   

efter kryssandet blev det en sväng till willys med morsan och co, där vi införskaffade lite mat   och lite lördagsgodis och städredskap.

Sen blev det hem och vänta på att matlagningen skulle bli klar, det blev hemmalagad lassagne "jammi jammi"

Sen blev det lite slappande och nu sitter jag här och klockan säger mig att det blir lite sittande vid datorn och sen utgång med hunden, mata smådjuren och en film.


Ingen höjdar dag, men va faan det duger la.


Puss och hej leverstapej som mor min säger   


Innan jag avslutar så ska ni få en låt av mig

http://www.youtube.com/watch?v=Gm0HWZKD1bg

öron godis  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jeccahs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards