jeccah

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

skittttttttttttttttt!

Av Jessica Eriksson - 10 november 2010 20:11

Snacka om att må skit asso, hundra tankar snurrar i mitt huvud och så har man åkt på en bleng av förkylning.   


Ska juh sjunga på alvas dop på söndag så nu blir det att knarka halstabletter och nässkit så att jag blir bättre tills dess.


BTW: så kan jag inte få ut honom ur mina tankar, är jag kär??

jag själv har svårt just nu att säga om jag är det eller inte, kan lika väl vara tröst jag känner i hans närhem eftersom att jag mår så pissigt som jag gör. men hur som hälst så betyder han iallafall jävligt mycket för mig.



Bara för att min dag inte varit så bra så ska jag sätta mig och dunka lite musik nu.   


kyss och smek barnförbjuden lek  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Eriksson - 16 december 2010 19:58

Elluh! ett tag sen man skrev :P Idag blev det att vara hemma pga huvudvärk men imorgon tar vi nya tag =)   På lördag blir det kallas hos brodern och sen blir det pepparkakshusbyggartävling på hallen med amanda och kimmie <3 (me like)   ...

Av Jessica Eriksson - 3 december 2010 19:14

ooh it's somethin' about him Just somethin about the way he move I cant figure it out there's somethin about him said ooh its somethin about him kinda man that want you but dont need you  hey i cant figure it out there's something about him  ...

Av Jessica Eriksson - 29 november 2010 11:21

Jaha! då var man här igen för att skriva några rader=)   helgen var nice, blev att åka in till stan i lördags o träffa folk o i söndags blev det att stå på julmarknad på torget med företaget, det gick inte så värs bra att sälja eftersom attdet va...

Av Jessica Eriksson - 24 november 2010 17:51

Urrrrrrrrrssssss! Fy fan vilket jävla väder, skulle klara mig utan detta oväder. kom inte till skolan i tisdags pga detta jävla väder och idag e det dtudiedag som tur är =) snart är man klar med alla saker till företaget också och på söndag mellan kl...

Av Jessica Eriksson - 8 november 2010 19:37

OMG! vad gör man egentligen? han är så fin..   Jag vet att jag redan har Min lilla tobias men jag kan inte råför det. Den här killen är så himla underbar, världens gulligaste, jag lovar. Han har fångat mitt hjärta     För övrigt så har ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jeccahs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards